En midsommar i Stockholms skärgård

Kategori: My simple life

Okej, alltså Linn kinda forced me to do this. Eller nä de gjorde hon la inte, men de va nog dags att uppdatera nu ändå. Jag har ju trots allt inget för mig nu när jag gått på sommarlov och alla vänner jobbar eller är bortresta. De två veckorna jag har haft sommarlov har jag i princip inte gjort någonting. Ganska skönt, men nu börjar jag bli rastlös. Tur iallafall att jag åker iväg snart, och när jag kommer hem har typ alla andra också kommit hem. Känns bra! Har däremot hunnit med ett besök i Stockholm under midsommar med min familj. Det var otroligt mysigt och varje dag var ungefär likadan, äta, åka golfbil, bada, äta, vila, spela kubb, äta, mysa, sova. Haha! Men jag låter bilderna från midsommar tala för sig själv.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: