Helgen i bilder

Kategori: My simple life

Fredagen bestod av fika med mina bästa tjejer Frida och Felicia. Vi köpte med oss en frapino och satte oss i Stadsparken för lite tjöt. Jag mötte senare upp Pao. Vi chilla lite innan vi gick ut och åt och sedan avsluta fredagen med The Amazing Spiderman. Så bra!! Älskar Spider-Man. Gick sedan hem och slockna rätt snabbt.
I lördags var klockan ställd för vi skulle in till Göteborg med Linn och Andy. Vi kolla stan, luncha lite och åkte till Liseberg en stund. Därefter åkte jag och Pao till mig och sedan fick vi sällskap på kvällen. Då spelade vi lite monopol och chilla. Gårdagen bestod av att ligga i solen hela dagen. Spelade kubb, lite spel, sola och åt glass i solen hemma hos mig. Riktigt mysigt och skönt. Åkte sedan hem till pao och sov hos honom. Åh långt inlägg, nu får ni lite bilder.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: