36 Q

Kategori: My simple life

Jag har insett att min senaste kyss - var mys
Jag lyssnar på - film
Jag tycker om - att städa
Mina närmaste vänner - är helt underbara. 
Jag avskyr när folk frågar - opassande frågor
Kärlek är - underbart
Jag gillar att - pussas, laga mat och sova
Jag kommer alltid att - älska mat :):):):)
Jag är hemligt förälskad i - zlatan, vet dock inte om det är särskilt hemligt
Sist jag grät var - häromdagen
Min mobiltelefon är - min bästa vän
När jag vaknar på morgonen - kollar jag mobilen, direkt
Innan jag går och lägger mig - phone, again
Just nu tänker jag på - inget speciellt
Idag har jag - ingen fastedag
Ikväll ska jag -  hem till pao och mysa
Imorgon kommer jag - gå till skolan
Jag vill verkligen - ha höstlov
Det första du gjorde imorse? - kolla mobilen
Vad åt du sist? - naturgodis
Vad irriterar du dig på? - sånna jobbiga småkryp
Har du rökt? - ja
Druckit alkohol? - ja
Hur kan man vinna mitt hjärta? - vara snäll, rolig och bry sig. visa framsidan helt enkelt
Tror du på distansförhållanden? - det kan funka, ja
Var tror du att du befinner dig om 10 år? - om 10 år är jag 27, förhoppningsvis färdigutbildad med pojkvän, snart redo / kanske har barn
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? - självklart
Vem tänker du på just nu? - no one
Vart reste du sist? - spanien
Ler du ofta? - ja
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - ja det gör jag faktiskt
Färgen på din tröja är? - svart
Gillar du skolan? - ja, men inte plugg och tidiga mornar
Värsta ämne? -  matte
Favoritämne? - so ämnerna, engelska
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: