Stockholm och hem

Kategori: My simple life

En långhelg i Stockholm är avklarad och landade hemma i Bollebygd idag efter en tripp till Borås också. Gjorde inte särskilt mycket i Stockholm. Umgicks med familjen, åt gått och trallade runt på stan. Var i Borås sen eftermiddag i lördags. Vi gick ut och åt jag och pao och mötte sedan upp några kompisar för bowling. Jag kom sist, men det var en rolig kväll. Vi tog en mysig promenad hem i mörkret vid elvatiden och somna väldigt snabbt. Jag har hur trött som helst vilket också resulterade i att jag sov till 12 på söndagen. Fick frukost på sängen och vi myste hela dagen tills jag, pao och hans familj skulle ut och äta. Väldigt mysigt och bra avslut på lovet. Bestämde mig för att sova där igår också, därav all dålig uppdatering. Well, I'm back now, I suppose.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: