Helgen som gått

Kategori: My simple life

Direkt när jag kom hem i fredags skyndade jag mig och tog en dusch, sedan åkte jag direkt till Borås. Va väldigt roligt att träffa pao igen och mysa innan några kompisar till oss kom. Vi firade paos 20-års dag i efterskott och det var en väldigt rolig kväll. Jag var dock väldigt trött efter vart vaken i över ett dygn men sova ut fick jag göra resten av helgen. Har inte sovit ut under hela resan så det var himla skönt att få göra det. Somna tidigt både lördag och söndag och vaknade sent. Även en middags tupplur i lördags. Jag har inte gjort någonting i helgen egentligen. Kikat lite på stan och gått på bio, men annars har vi bara legat i sängen och myst. Men det är så det ska vara tycker jag. Men igår kväll åkte jag hem och träffade Victor Frida och Ari för lite film och bada badtunna. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: