en sånn söndag

Kategori: My simple life

Namn: Tova Plogell

Kallas för: Tovster, tovisen

Stjärntecken: Skorpion

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Örat!

Tatueringar: Inga

Längd: Ca 175

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Blond

Fräknar: Jaaa

Motto: Nej, inget sånt

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jo men det gör jag

Tycker du att du är attraktiv? Jag tycker inte jag är oattraktiv

Dricker du? Kan hända ibland

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? En sån rosa flaska

Vilken parfym använder du? Nydligen köpt en ny från Jo Malone, ska visa er!

Vad är du rädd för? Jag är rätt mörkrädd, läskiga gubbar och att dö

Gillar du att tvätta? Jag vet faktiskt inte hur man tvättar

Gillar du berg- och dalbanor? Ohja!

Senaste…

Låten du hörde: Just nu spelas någon låt jag aldrig tidigare hört

Låten du laddade ner? Oj, det minns jag inte ens

Personen du ringde? Pao

Personen som ringde dig? Pao

TV-program du såg? Det minns jag inte

Person du tänkte på? Hahah med Pao då jag pratade med honom i telefon

Favorit…

Låt: Do I Wanna know och Beyonces nya är grymma

Sak att göra: Kan bero på tillfälle, men en sommardag och grilla med bra sällskap är något som är riktigt grymt!

Sport: Handboll 

Dryck: Är inte så förtjust i saker man dricker men vatten är gott när man tränar

Kläder: Klänning eller ett par fräscha byxor med en cool topp och kappa till det

Bil: Jag gillar stora bilar, hummer, GMC, land rover osv

Serie: Gossip girl

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Nej

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Haha nej

Träffat någon från internet IRL? Yesbox

Antal…

Gånger du varit kär? Jag har varit kär fyra gånger, varav två av dom gångerna är samma person!

Gånger ditt hjärta brustit? Nja vet inte om det har hänt. Möjligtvis en gång, men hjärtat läkte ihop igen efter en dag :):)

Hjärtan brustet på grund av dig? Det har jag ingen aning om, det får man nog fråga dom

Tjejer du kysst? Hahahaha 

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mina närmsta finns kvar, ett tiotal eller mer

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Det vet jag inte

Senaste…

Boken du läste? Femtio nyanser av frihet, håller nu på att läsa en ny deckare

Personen du fick e-mail av? Vet inte, det var så oviktigt så jag raderade det

Personen du fick brev av? Moderaterna

Personen du fick sms utav? Mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Alldeles nyss

Saken du köpte? Två par byxor, igår!

Filmen du hyrde? Förra helgen, en skräckfilm + någon mer

Filmen du köpte? Oj, det vet jag inte

Vad har du gjort idag? Myst lite, långpromenad med frasse och bara suttit i soffan

När stiger du upp på morgonen? På vardagar klockan sex!

Vad har du på dig? Myxbyxor och t-shirt

Vad är du allergisk mot? Ingenting

Var har du ont? Litegranna i mina ben, träningvärk

Använder du hårspray? nej

Kan du stå på händer? Haha nej

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? SALT! <3<3<3

Gillar du ketchup? Nja

Är du glad nu? Ja, men lite söndagsångest

Var du glad igår? Ja verkligen!

Vad dansar du till? De mesta

Stockholm är… ? Min favoritstad

Göteborg är… ? Grym

Kan du sjunga? Kan, kan jag ju. Sen rösten är väl inget att hänga i julgranen direkt

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? Brasilien, Kina, Thailand, Italien, Island, Argentina och Japan står högst upp på listan just nu!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: