min tur med denna lista

Kategori: My simple life

Är du i ett förhållande? Ja!

När går gränsen vid otrohet? När man gör något med en annan person fysiskt, men även visar intresse genom andra sätt är inte okej.

Är du romantisk? Jag tycker det är så mysigt, jag kanske är lite romantisk. Jag vet inte, haha

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Jag ska kunna skratta med personen då jag är en väldigt livlig person. Men jag ska även kunna ha en lugnt stund tillsammans också. Man ska kunna göra allt tillsammans, umgås med vänner, vara ensamma osv. Jag ska kunna lita på honom och han ska älska mig för den jag är. Jag tycker även utséendet har betydelse, så är det bara.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Jag har ju bara fått höra att jag är en bra flickvän, men vad ska han säga då?? haha.. Nej men jag tror jag är ganska skön att vara med i vissa stunder. Jag är även som en liten mamma, tjatar som fan, vilket inte alltid är särskilt uppskattat. Jag bryr mig otroligt mycket och ibland för mycket men sen har jag en nackdel att aldrig se mig själv som ett problem :)

Vad är viktigt i ett förhållande? att man är bästa kompisar, den allra bästa vännen och inte bara tillsammans.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? När? Ja, i mitt tidigare förhållande men också framför Pao. Jag har gråtit ungefär cirka tre gånger framför honom. Enda jag minns var att jag grät för jag inte vill hänga med till Dubai..

Har du lekt med någons känslor? Nej, aldrig

Hur många har du varit ihop med? En person

Hur länge höll ditt längsta förhållande? ungefär 2 år och 3-4 månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är en typisk förhållande tjej och jag älskar det. Tycker inte om att vara själv, behöver alltid någon där

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ärligt talat så vet jag inte. 25 kanske?

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Aldrig

Hatar du ditt ex? Nej det gör jag inte

När du vill ha någon, vad gör du? Jag är ganska öppen och är ganska tydlig med det och berättar. Sen har jag haft turen varje gång att personen har tyckt om mig tillbaka vilket är tur för mig!

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Då är han inte mannen i mitt liv, så ere :)

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja, självklart! Vill kunna känna känslan att man hör ihop med sin man på riktigt. Sen tycker jag även det är otroligt mysigt med bröllop och drömmer om mitt eget någon dag.

Vill du ha barn? Ja, 2 barn, kanske 3

Blir du lätt kär? Inte kär, men jag har lätt för att börja tycka om någon

Vad faller du för? Humor, hur han beter sig mot mig, hur han beter sig mot mig med kompisar omkring och självklart utséendet

Hur viktigt är det att man har samma intressen? Inte så jätteviktigt. Något intresse man har tillsammans kan självklart vara bra för då kan man göra det tillsammans. Men annars, nej

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Alla får la göra som dom vill. Jag skulle däremot aldrig göra det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: