deprimerande

Kategori: My simple life

Har gått in i ett deprimerande period. Antar att det är vädret som gör mig så nere, dels. Känner mig inte som en människa längre. Dags att gå i ide och vakna när våren börjar komma. Klarar inte av dessa mörka dagar. Vi har inte alls mycket i skolan så jag borde vara glad, men icke sa nicke. Men det är bara och vänja sig, får hoppas att våren kommer tidigare än vanligt nästa år. Vad som kan göra mig glad just nu är saker som känns helt orimliga?
 
- Behöver ett jobb, kommer annars aldrig kunna ha pengar till Thailand nästa sommar, vilket är något jag måste åka till! Måste även kunna försörja mig själv så jobb är väldigt nödvändigt just nu.
- Få fira jul hemma i Sverige. Dröm - nummer ett på min lista. Åh va jag vill!
- Våren kommer, nu!
- Jullov

Verkar som att jag får vara deprimerad ända fram till vår. Goodbye my friends, see you in 5 months!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: