10 things about me

Kategori:

1. Är stört beroende av sömn. Får jag inte sova mina timmar mår jag dåligt. Både fysiskt och psykiskt.
2. Jag är 1 kilo ifrån min första "målvikt". Trodde jag aldrig när jag startade i augusti förra året. Dock har jag ett till mål med vikten. Men detta är första målet och snart är jag där!
3. Jag är en människa som kan reta mig på alla sorts människor, kind of a hater är jag.
4. Jag har under hela mitt liv velat ha en hund, nu när vi skaffade Frasse insåg jag att det blir ingen hund för mig när jag blir äldre. Mycket mer arbete än man tror.
5. Jag reser ganska mycket, jag har än hunnit pricka av 28 länder. Många drömländer kvar dock!
6. Jag skulle vilja tjäna pengar när jag blir äldre, asbolut. Men viktigast av allt är att jag gör något jag verkligen vill.
7. Jag tror att livet redan är bestämt från när man föds. Exakt vad som ska hända, vilka man lär känna, vad man gör osv.
8. Jag vill färga håret brunt då jag älskar förändringar, dock vågar jag inte. Tror blont är bäst för mig.
9. Jag tänker väldigt mycket på framtiden. Dock något jag inte borde. Men det görs automatiskt.
10. Jag är mörkrädd. Lol

Kommentarer


Kommentera inlägget här: