Himla bra helg

Kategori: My simple life

Denna helgen har vart så otroligt skön. Har verkligen vilat upp mig (även fast jag är trött nu) efter en jobbig vecka som var förra veckan. Har inte gjort alls mycket, tagit det lugnt, varit på barnkalas (igen) och umgåts med Pao näst sista helgen nu innan jag åker. Lol det låter som jag ska vara borta i 5 år, nej men de är lite tråkigt när jag missar hans 20 års dag, min stora kille!
Men iallafall, nu är det bara 3 skoldagar kvar dock 2 matteprov men detta ska jag klara av. Korta dagar och är ledig på tisdag så det är så skönt. Vill bara att det ska bli onsdag eftermiddag då alla prov är klara och jag är redo för jullov. Om 8 dagar åker jag till Dubai och 30 grader. Ska bli skönt med sol. Och för er som inte vet så äter jag ju pencillin för mina fina svinkoppor så äntligen börjar de försvinna. Hoppas de är helt borta på onsdag för då blir det den bästa dagen på väldigt länge. Planerna för veckan är fokus på lite matte samt göra klart en engelska artikel. Träna nu när jag äntligen hinner + fokusera lite på mig själv. Vart himla dåligt med det de senaste vilket gör att jag ligger nere på 0. Nu ska jag bädda ner mig i sängen efter 3 timmars matteplugg samt lite paradise. Ska bli skönt att sova.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: