Året som gått

Kategori: My simple life

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - tror typ inte det, fett tråkig tjej

Hur har ditt 2013 varit? - det har vart super!

Blev du kär i år? - väldigt kär

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? - kommer inte minnas datum, kommer bara minnas händelserna!

Vad är din största framgång 2013? - eh

Bästa köpet? - min älskade älskade väska 

Vad spenderade du mest pengar på? - mat sorgligt nog

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? - miss decibel, holy grail och hädanefter 

Vem har du umgåts med mest? - pao

Har du haft ett förhållande under 2013? - ja, två

Vart reste du under 2013? - kom hem från Afrika i början av året, Spanien och nu Dubai. Inte vart mycket resor i år vilket är skönt!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? - ett jobb och lite mer pengar

Vad gjorde du på din födelsedag? - vid midnatt inpå min födelsedag sjöng alla för mig som va på festen, så började födelsedagen. Sen städade jag från festen. Hade middag med min familj och sedan avslutade jag min födelsedag i Borås med att somna i paos famn :)

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina helt galna underbara kompisar och att jag och pao började snacka igen efter 3 år

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Jobb

Vem saknade du? - ingen speciell

De bästa nya människorna du träffade? - de enda nya människorna jag träffat är paos kompisar, dom är stört sköna!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - fokusera mer på dig själv, skolan och träningen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: