träning, skola, sova.

Kategori: My simple life

Har tagit sånn tid att ladda upp alla Spanien bilder, men nu är det ordnat så sista delen kommer upp imorgon. Denna veckan har sett samma ut. Försökt träna så mycket som möjligt denna veckan så därför körde jag lite kondition + två helt grymma pass i måndags. Kondition, mage och H.I.T i tisdags, vilodag igår och kondition och rygg idag. Träningsvärken har suttit i några dagar nu och jag hoppas den kan försvinna tills imorgon. Imorgon ska jag till Borås och sova hos Pao då mamma ska ha kräftskiva här hemma. Sedan på lördag ska jag umgås med min bästis. Vi har inte haft en myskväll på väldigt länge så det ska bli riktigt mys med lite bästis tid framför någon film eller något + godis. Snart ska jag själv bädda ner mig under täcket med ett fruktfat. Imorgon är det fredag så snart helg, åh så underbart! Ska packa väskan för hela helgen bara sen så. Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: