biggest dream

Kategori:

Efter att ha besökt Afrika två gånger har jag fått rätt skor inblick i natur och människolivet. Jag har självklart inte sett allt, det finns så mycket jag vill se. Men jag har fått en syn på livet och jag har fått se den hårda sidan som vi inte riktigt kan se framför oss. Barnen tigger inte efter pengar, allt de vill ha är mat. Godis är deras största lycka och det är så fint att se alla barn. Jag har bestämt mig att under gymnasiet eller strax efter ska jag åka på några veckors volontärarbete. Antingen undervisa eller jobba med barn eller hålla på med djur. Jag är väldigt imponerad på kontinenten Afrika och jag har valt att dit ska jag åka. Åh, ser redan nu fram emot att åka tillbaka. Mina favoritplatser på hela jorden är USA och de länder jag fått möjligheten att besöka i Afrika. Slår alltihop!
gest
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: